Rejestracja

Procedura rejestracji

Informacje o kwalifikacji na 9. edycję WWW pojawią się na tej stronie w odpowiednim czasie, na razie zachęcamy do zapoznania się z zasadami kwalifikacji na poprzednią, 8. edycję.

Zapraszamy do udziału w 8. Wakacyjnych Warsztatach Wielodyscyplinarnych (13-23 sierpnia 2012, Olsztyn)! Rejestracja i kwalifikacja przebiega następująco - należy:

  • utworzyć konto w warsztatowej apllikacji: http://warsztatywww.nstrefa.pl/
  • tamże na stronie głównej kliknąć: "Zgłoś się jako uczestnik".
  • zapisać się w aplikacji na wybrane bloki zajęć ("Lista warsztatów" -> wybrane warsztaty -> "Zapisz się")
  • zakwalifikować się na co najmniej 4 spośród wybranych bloków zajęć, dotyczących matematyki, informatyki bądź fizyki (to znaczy, że kwalifikacja na warsztaty lingwistyczne i 3 inne bloki zajęć nie wystarczy do zakwalifikowania się na WWW)
  • wypełnić formularz zgłoszeniowy (dział "List motywacyjny" w aplikacji)

Kwalifikacja na konkretny blok zajęć odbywa się przez rozwiązanie zamieszczonych zadań kwalifikacyjnych, sprawdzanych przez prowadzącego blok. Ostateczna decyzja o kwalifikacji na Warsztaty będzie podejmowana w oparciu o wyniki kwalifikacji na bloki zajęć oraz zgłoszenie, a w szczególności - list motywacyjny i opcjonalny referat. W liście motywacyjnym prosimy o napisanie trochę więcej o sobie - jakie są Twoje zainteresowania i dotychczasowe osiągnięcia (w tym np. olimpiady, bycie podopiecznym KFnrD, własne prace), czego oczekujesz od udziału w Warsztatach?

W przypadku dużej liczby dobrych zgłoszeń istotna będzie chęć wygłoszenia krótkiego (15 min.) referatu. Jeśli masz pomysł na taki referat - opisz go w zgłoszeniu. Jeśli chciałbyś coś opowiedzieć, ale nie masz konkretnego pomysłu - skontaktuj się z nami wcześniej i możliwie dokładnie opisz swoje zainteresowania, a postaramy się zasugerować Ci temat do zreferowania.

Bardzo zalecane jest zapisanie się na wybrane warsztaty do 23 czerwca 2012 (jeśli na dane warsztaty nie będzie do tego czasu wystarczającej liczby chętnych, mogą się nie odbyć). Prosimy każdego o zapisanie się na około 5 warsztatów - pomoże nam to dobrać odpowiedni plan zajęć.

Zadania kwalifikacyjne (które znajdują się na stronach warsztatów) oraz formularz zgłoszeniowy (znajdujący się w warsztatowej aplikacji) należy wysłać w nieprzekraczalnym terminie do 14 lipca 2012. Zachęcamy do wcześniejszego nadsyłania zadań - możliwy jest wtedy kontakt z prowadzącym blok zajęć i ewentualne poprawianie zadań.

Wyniki kwalifikacji na Warsztaty (tj. przyjęty/nieprzyjęty) zostaną ogłoszone 25 lipca 2012, wtedy też do osób zakwalifikowanych zostaną rozesłane szczegółowe informacje organizacyjne.

Pytania, bieżące informacje

W razie wątpliwości lub pytań - nie wahaj się napisać: moc.liamg|wwwytatzsraw#moc.liamg|wwwytatzsraw .

Aby być na bieżąco z informacjami dotyczącymi Warsztatów, zachęcamy do odwiedzenia strony http://warsztatywww.blogspot.com/ i zapisania się na listę mailingową (pasek po prawej stronie).

Terminy

Data Termin
Maj Ukazują się strony wiki warsztatów i zadania kwalifikacyjne
Do 23 czerwca Prosimy o zapisanie się na wybrane warsztaty
Do 14 lipca Rozwiązywanie zadań kwalifikacyjnych i zgłaszanie się do udziału w WWW
25 lipca Ogłoszenie wyników kwalifikacji na Warsztaty
13-23 sierpnia Warsztaty

Informacje dla uczestników

Warsztaty będą odbywać się w II LO w Olsztynie. Szczegółowe dane o wyjeździe (dokładny koszt, miejsce zbiórki itd.) zostaną w podane w późniejszym terminie - koszt udziału w całości warsztatów nie powinien przekroczyć 250 zł.

FAQ

  • Czy należy wziąć własny śpiwór/karimatę?
    • Tak. Nocleg jest w szkole, więc trzeba wziąć śpiwór. Raczej będzie wystarczająca liczba materacy, ale oczywiście własną karimatę wziąć można.
  • Jestem jeszcze w gimnazjum, mogę się zgłosić?
    • Tak. Celujemy poziomem zajęć w ambitnych licealistów, jeśli takiemu poziomowi dorównujesz - zapraszamy.
  • Jestem już na studiach, mogę się zgłosić?
    • Niestety, nie. Uczestnikami mogą być osoby idące na studia, ale nie osoby które już studiowały rok lub dłużej. Jeśli jednak chcesz wygłosić wykład (co wiąże się z pobytem tylko na jego czas), skontaktuj się.
  • Zadania kwalifikacyjne są trudne. Jestem w 1. klasie liceum to skąd mam znać [wstaw trudne pojęcie]?
    • Celem zadań kwalifikacyjnych jest właściwe przygotowanie do warsztatów. Owszem, może się zdarzyć, że od ręki potrafisz je rozwiązać. Ale możliwe jest, że musisz nauczyć się np. całkowania czy języka programowania przed ich zrobieniem. Czasem wystarczy wygooglać materiały; a zawsze możesz spytać się prowadzącego zajęcia z prośbą o wskazanie stosownych pomocy dydaktycznych.
  • Zostałem zakwalifikowany na 4 warsztaty. Czy to oznacza, że dostałem się na WWW?
    • Nie - czekaj na oficjalne potwierdzenie kwalifikacji. Otrzymujemy sporo dobrych zgłoszeń, zatem istotne są: oceny z zadań, ew. zakwalifikowanie na więcej niż 4 warsztaty, temat zaproponowanego referatu, osiągnięcia (np. w olimpiadach) i w szczególności ponadprogramowe aktywności (naukowe i nie tylko).
    • Pamiętaj także, że kwalifikacja na warsztaty lingwistyczne nie uprawnia do uczestnictwa w WWW (tj. należy zakwalifikować się na 4 bloki warsztatów z matematyki, fizyki bądź informatyki).