Rejestracja

Procedura rejestracji

Zapraszamy do udziału w 7. Wakacyjnych Warsztatach Wielodyscyplinarnych (8-18 sierpnia 2011, Olsztyn)! Rejestracja i kwalifikacja przebiega następująco - należy:

  • utworzyć konto w warsztatowej apllikacji: http://warsztatywww.nstrefa.pl/
  • tamże na stronie głównej kliknąć: "Zgłoś się jako uczestnik".
  • zapisać się w aplikacji na wybrane bloki zajęć ("Lista warsztatów" -> wybrane warsztaty -> "Zapisz się")
  • zakwalifikować się na co najmniej 4 spośród wybranych bloków zajęć
  • wypełnić formularz zgłoszeniowy (dział "List motywacyjny" w aplikacji)

Kwalifikacja na konkretny blok zajęć odbywa się przez rozwiązanie zamieszczonych zadań kwalifikacyjnych, sprawdzanych przez prowadzącego blok. Ostateczna decyzja o kwalifikacji na Warsztaty będzie podejmowana w oparciu o wyniki kwalifikacji na bloki zajęć oraz zgłoszenie, w szczególności - list motywacyjny i opcjonalny referat. W liście motywacyjnym prosimy o napisanie trochę więcej o sobie - jakie są Twoje zainteresowania i dotychczasowe osiągnięcia (w tym np. olimpiady, bycie podopiecznym KFnrD, własne prace), czego oczekujesz od udziału w Warsztatach?

W przypadku dużej liczby dobrych zgłoszeń istotna będzie chęć wygłoszenia krótkiego (15 min.) referatu. Jeśli masz pomysł na taki referat - opisz go w zgłoszeniu. Jeśli chciałbyś coś opowiedzieć, ale nie masz konkretnego pomysłu - opisz możliwie dokładnie swoje zainteresowania, a postaramy się zasugerować Ci temat do zreferowania. Możliwość dodawania referatów pojawi się wkrótce w warsztatowej aplikacji.

Bardzo zalecane jest zapisanie się na wybrane warsztaty do 20 czerwca (jeśli na dane warsztaty nie będzie do tego czasu wystarczającej liczby chętnych, mogą się nie odbyć).

Zadania kwalifikacyjne oraz formularz zgłoszeniowy należy wysłać do 10 lipca 2011. Zachęcamy do wcześniejszego nadsyłania zadań - możliwy jest wtedy kontakt z prowadzącym blok zajęć i ewentualne poprawianie zadań.

Wyniki kwalifikacji na Warsztaty (tj. przyjęty/nieprzyjęty) zostaną ogłoszone 20 lipca 2011, wtedy też do osób zakwalifikowanych zostaną rozesłane szczegółowe informacje organizacyjne.

W razie wątpliwości lub pytań - nie wahaj się napisać: moc.liamg|wwwytatzsraw#moc.liamg|wwwytatzsraw

Informacje dla uczestników

Warsztaty będą odbywać się w II LO w Olsztynie. Szczegółowe dane o wyjeździe (dokładny koszt, miejsce zbiórki itd.) zostaną w podane w późniejszym terminie - koszt udziału w całości warsztatów na pewno nie przekroczy 250 zł.

FAQ

  • Czy należy wziąć własny śpiwór/karimatę?
    • Tak. Nocleg jest w szkole, więc trzeba wziąć śpiwór. Raczej będzie wystarczająca liczba materacy, ale oczywiście własną karimatę wziąć można.
  • Jestem jeszcze w gimnazjum, mogę się zgłosić?
    • Tak. Celujemy poziomem zajęć w ambitnych licealistów, jeśli takiemu poziomowi dorównujesz - zapraszamy.
  • Jestem już na studiach, mogę się zgłosić?
    • Niestety, nie. Uczestnikami mogą być osoby idące na studia, ale nie osoby które już studiowały rok lub dłużej. Jeśli jednak chcesz wygłosić wykład (co wiąże się z pobytem tylko na jego czas), skontaktuj się.
  • Zadania kwalifikacyjne są trudne. Jestem w 1. klasie liceum to skąd mam znać [wstaw trudne pojęcie]?
    • Celem zadań kwalifikacyjnych jest właściwe przygotowanie do warsztatów. Owszem, może się zdarzyć, że od ręki potrafisz je rozwiązać. Ale możliwe jest, że musisz nauczyć się np. całkowania czy języka programowania przed ich zrobieniem. Czasem wystarczy wygooglać materiały; a zawsze możesz spytać się prowadzącego zajęcia z prośbą o wskazanie stosownych pomocy dydaktycznych.
  • Zostałem zakwalifikowany na 4 warsztaty. Czy to oznacza, że dostałem się na WWW?
    • Jeszcze nie - czekaj na oficjalne potwierdzenie kwalifikacji. Otrzymujemy sporo dobrych zgłoszeń, zatem istotne są: oceny z zadań, ew. zakwalifikowanie na więcej niż 4 warsztaty, temat zaproponowanego referatu, ponadprogramowe aktywności (naukowe i nie tylko) i osiągnięcia (np. w olimpiadach).