Flashtalks

organizacja: Paweł Marczewski

W tym roku oprócz warsztatów i wykładów proponujemy na WWW nową formę: flashtalks, czyli 5-minutowe wystąpienia.

O czym mogę opowiedzieć?

Może to być projekt, którym się aktualnie zajmujesz. Dziedzina, która cię ostatnio interesuje. Dobra książka. Wrażenia z wymiany studenckiej czy praktyk. Słowem - cokolwiek, co zaciekawi uczestników WWW.

Inspiracji możesz szukać w tematach luźnych wykładów z ubiegłych lat (linki "program" w historii), a także w tematach Flaszek, podobnej imprezy na MIM UW.

Tylko 5 minut?

Doświadczenie pokazuje, że 5 minut akurat wystarcza: możemy przedstawić interesujące nas zagadnienie, powiedzieć, co jest na dany temat najfajniejsze - a jednocześnie nie zdążymy zanudzić słuchaczy. Jakość, nie ilość!

Prelegenta zawsze można będzie złapać w ciągu WWW i porozmawiać - flashtalk jest punktem wyjścia do dalszej dyskusji.

Jak dużo można powiedzieć w pięć minut? tu.

Kto?

Zachęcamy do zgłaszania tematów zarówno kadrę, jak uczestników. Flashtalki istnieją niezależnie od luźnych wykładów, i niezależnie od referatów uczestników.

Jak się zgłosić?

Na zgłoszenia (temat i krótki opis) czekam pod tym formularzem (ewentualnie mailem na moc.liamg|zcramwp#moc.liamg|zcramwp), im wcześniej, tym lepiej.

Gdy ustalimy listę tematów, poprosimy prelegentów o przygotowanie slajdów w PDF (o ile ich potrzebują) oraz przećwiczenie swojego wystąpienia.