Rejestracja

Procedura rejestracji

Aby wziąć udział w 6. Wakacyjnych Warsztatach Wielodyscyplinarnych (19-29 sierpnia 2010, Olsztyn):

  • zarejestrować się w warsztatowej apllikacji: http://warsztatywww.nstrefa.pl/
  • zapisać się w aplikacji na wybrane bloki zajęć ("Lista warsztatów" -> wybrane warsztaty -> "Zapisz się")
  • zakwalifikować się na co najmniej 4 spośród wybranych bloków zajęć
  • wypełnić formularz zgłoszeniowy (dział "Kwalifikacja" w aplikacji)

Kwalifikacja na konkretny blok zajęć odbywa się przez rozwiązanie zamieszczonych zadań kwalifikacyjnych. Ostateczna decyzja o kwalifikacji na Warsztaty będzie podejmowana w oparciu o wyniki kwalifikacji na bloki zajęć oraz zgłoszenie (w szczególności - list motywacyjny i opcjonalny referat).

W przypadku dużej liczby dobrych zgłoszeń istotna będzie chęć wygłoszenia krótkiego (15 min.) referatu. Jeśli masz pomysł na taki referat - opisz go w zgłoszeniu. Jeśli chciałbyś coś opowiedzieć, ale nie masz konkretnego pomysłu - opisz możliwie dokładnie swoje zainteresowania, a postaramy się zasugerować Ci temat do zreferowania. Możliwość dodawania referatów pojawi się wkrótce w warsztatowej aplikacji.

Bardzo zalecane jest zapisanie się na wybrane warsztaty do 20 czerwca (jeśli na dane warsztaty nie będzie do tego czasu wystarczającej liczby chętnych, mogą się nie odbyć).

Zadania kwalifikacyjne oraz formularz zgłoszeniowy należy wysłać do 15 lipca 2010. Zachęcamy do wcześniejszego nadsyłania zadań - możliwy jest wtedy kontakt z prowadzącym blok zajęć i ewentualne poprawianie zadań.

Wyniki kwalifikacji na Warsztaty (tj. przyjęty/nieprzyjęty) zostaną ogłoszone 25 lipca 2010 28 lipca 2010.

W razie wątpliwości lub pytań - nie wahaj się napisać: moc.liamg|wwwytatzsraw#moc.liamg|wwwytatzsraw

Informacje dla uczestników

Warsztaty będą odbywać się w II LO w Olsztynie. Szczegółowe dane o wyjeździe (dokładny koszt, miejsce zbiórki itd.) zostaną w podane w późniejszym terminie - koszt udziału w całości warsztatów na pewno nie przekroczy 200 zł.

FAQ

  • Czy uczestnicy z Olsztyna i okolic mogą brać udział w Warsztatach bezpłatnie?
    • Tak uczestnicy z Olsztyna i okolic mogą uczestniczyć w Warsztatach bezpłatnie, jeśli o wyżywienie i nocleg zadbają we własnym zakresie.
  • Jakie zasady kwalifikacji obowiązują uczestników z Olsztyna i okolic?
    • Jeśli korzystają oni z opcji bezpłatnej (patrz pytanie pierwsze) to powinni się zarejestrować i zakwalifikować na interesujące ich warsztaty przy czym nie mają obowiązku kwalifikacji na minimum 4 warsztaty. Jeśli zdecydują się na wersję płatną, to obowiązuje ich normalna kwalifikacja.
  • Czy należy wziąć własny śpiwór/karimatę?
    • Tak. Nocleg jest w szkole, więc trzeba wziąć śpiwór. Raczej będzie wystarczająca liczba materacy, ale oczywiście własną karimatę wziąć można.
  • Jestem jeszcze w gimnazjum, mogę się zgłosić?
    • Tak. Celujemy poziomem zajęć w ambitnych licealistów, jeśli takiemu poziomowi dorównujesz - zapraszamy.
  • Jestem już na studiach, mogę się zgłosić?
    • Niestety, nie. Uczestnikami mogą być osoby idące na studia, ale nie osoby które już studiowały rok lub dłużej. Jeśli jednak chcesz wygłosić wykład (co wiąże się z pobytem tylko na jego czas), skontaktuj się.