Programowanie gry multiplayer w Javie

Na zajęciach utworzymy zespół i rozdzielimy zadania pomiędzy uczestników. Oprócz "szeregowych" programistów na pewno przydadzą się również osoby potrafiące coś narysować a także betatesterzy:). Ze względu na ograniczenia czasowe gra raczej nie będzie robiona od totalnego zera lecz będziemy bazować na porządnym planie (który, znając życie, i tak zmieni się 10 razy w trakcie kodowania). Na początku przewidziane jest krótkie wprowadzenie do bibliotek graficznych, z których będziemy korzystać. Jeszcze wcześniej (na samym początku) przewidziane jest krótkie wprowadzenie do Javy (które przeprowadzimy razem z Łukaszem Odziobą). Po takim wdrożeniu z pracą przy projekcie z pewnością poradzą sobie wszyscy, którzy wcześniej programowali w dowolnym normalnym języku programowania, a przy okazji będą mieli świetną okazję do tego, aby zaznajomić się z Javą, jak również z jej biblioteką standardową (prawdopodobnie tylko z niej będziemy korzystać).
Co to w ogóle za gra? Na pewno sieciowa i na pewno będzie miała całkiem niezłą grywalność (o ile uda nam się zrobić na tyle dużo, żeby w nią zagrać;). Nie będzie też skomplikowana (na pisanie czegoś pokroju nowego quake'a czasu trochę za mało jednak).

Wymagania:

-podstawowe obycie programistyczne
-umiejętność pracy w zespole
-chęci do nauki
-komputer