Dla kadry

W tym roku Warsztaty mają mieć, zgodnie z nazwą, formułę warsztatową, więc oczekujemy, że każdy przeprowadzi co najmniej jeden blok zajęć (wykładów z ćwiczeniami, czegoś w rodzaju seminarium, wspólnego klepania kodu - słowem czegoś, co ma część teoretyczną i praktyczną). Każdy blok zajęć może mieć więcej niż jednego prowadzącego i powinien obejmować co najmniej 8 godzin lekcyjnych (8*45 min = 6 h), a najlepiej coś rzędu 12-15, rozsmarowanych na kilka kolejnych dni. Oczywiście można też zgłosić chęć przygotowania "tradycyjnego", pojedynczego wykładu - takie luźne wykłady będą odbywać się wieczorami i będą wspólne dla wszystkich uczestników (warsztaty będą się odbywały po kilka w tym samym czasie, w różnych salach).

Kwalifikacja na Warsztaty ma się rozpocząć 30 kwietnia, więc proszę wszystkich prowadzących, by do tego czasu stworzyli i wypełnili treścią (wymagania, zadania kwalifikacyjne, program, literatura, namiary na siebie w celu zadawania pytań) strony swoich warsztatów.

W tym roku, żeby uczestniczyć w WWW, trzeba prowadzić lub uczestniczyć w co najmniej jednych warsztatach. Jeśli jednak nie macie w tym roku pomysłu na własne warsztaty, ale chcielibyście pojechać, to zachęcam do pomocy komuś innemu w prowadzeniu jego warsztatów.

Proszę też, byście przekazywali informacje o Warsztatach znajomym licealistom, oraz szukali nowych prowadzących. Do tego celu może się przydać ulotka (tutaj w formacie A4, np. do wywieszenia w szkole).

Chętni do zostania kadrą również proszeni są o wypełnienie formularza, i wypisanie tam propozycji warsztatów. Im więcej szczegółów, tym lepiej - mile widziany jest przewidywany czas trwania, orientacyjny poziom, opis formy warsztatów (co będzie robione na ćwiczeniach itp.).

Gwoli ścisłości - można jednocześnie być kadrą (prowadzić jakieś własne warsztaty) i uczestnikiem jakichś innych warsztatów, uczestnictwo nie jest zarezerwowane dla licealistów.